ديجيتال ماركتينگ چيست ؟

شرح خدمات و مقالات كلينيك رز در زمينه هاي كاشت مو، كاشت ابرو، بوتاكس، تزريق ژل، ليپوماتيك و...

ديجيتال ماركتينگ چيست ؟

۷ بازديد

بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ به استفاده از رسانه هاي جديد در دنياي تجارت اطلاق مي شود . در واقع به تمام فعاليت هايي كه به منظور تبليغ محصول ، خدمات و برندها و همچنين بررسي رفتار مشتري در بستر اينترنت صورت مي گيرد . بر خلاف بازاريابي سنتي در ديجيتال ماركتينگ مشتريان بيشترين از اهميت بيشتري برخوردارند . به همين منظور شركت ها با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند ايميل ، وب سايت ، شبكه هاي اجتماعي سعي در تحليل رفتار مشتري دارند تا بتوانند تبليغات خود را در زمان مناسب و بر روي طيف وسيعي از مشتريان انجام دهند تا بتوانند بيشتر ين بازخورد را داشته باشند .

در اينجا نام چند نمونه بازاريابي كه به بازاريابي اينترنتي مرتبط هستند به طور خلاصه آورده ميشود .

بازاريابي درونگرا يا جاذبه اي : اين بازاريابي بر اين اساس بنا شده است كه به جاي اينكه فروشنده به دنبال مشتري باشد مشتري به دنبال فروشنده مي باشد و از طريق روش هاي مختلف مانند سئوي وبسايت ، بازاريابي محتوا و ... وب سايت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب كند .

بازاريابي چريكي : در اين مدل بازاريابي از روشهاي خلاقانه جهت معرفي محصول استفاده مي شود به گونه اي كه توجه اورا جلب كند و باعث شود كه مشتريان در مورد برند شما با يكديگر گفتگو كنند را بازاريابي چريكي مي نامند .

بازاريابي ويروسي : با گسترش شبكه هاي اجتماعي و استفاده روز افزون مردم از آن و افزايش اهميت رسانه هاي اجتماعي تبليغات به صورت دهان به دهان و به اشتراك گذاشتن رسانه هاي اجتماعي توسط افراد از اهميت بالايي برخوردار است .

 

بازاريابي ايميلي : در واقع به استفاده از ابزار ايميل جهت اطلاع رساني و برقراري ارتباط با مخاطبين از اهميت بالايي برخوردار است . به همين دليل است كه ايميل ماركتينگ يا بازاريابي ايميلي و تكنيك هاي مختلف ايميل مي توانند با ايجاد صفحات فرود مختلف به موفقيت شما در زمينه ديجيتال ماركتينگ كمك زيادي كنند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.