جراحي بيني

شرح خدمات و مقالات كلينيك رز در زمينه هاي كاشت مو، كاشت ابرو، بوتاكس، تزريق ژل، ليپوماتيك و...

جراحي بيني

۳۴ بازديد

جراحي بيني يكي از پرطرفدارترين عمل هاي جراحي بيني است و امروزه هم در سراسر جهان هم بين مردان و هم زنان متقاضي براي اين عمل زياد است. چرا كه بيني يكي از برجسته ترين و مهم ترين عناصر صورت است. ظاهر بيني شما مستقيما تاثير زيادي در چهره و زيبايي شما دارد. بعلاوه بيني عملكرد حياتي در ارتباط با عبور هوا و تنفس و تنظيم دماي هوا دارد.

 



تيغه بيني به صورت طبيعي در خط وسط قرار دارد و انحراف آن مي تواند منجر به انسداد مجاري بيني و يا كجي شكل ظاهري آن شود. عمل جراحي زيبايي بيني را اصطلاحا رينوپلاستي و تصحيح انحراف تيغه بيني را سپتو پلاستي مي گويند. اين دو عمل معمولا به صورت توام انجام مي گيرند. 
جراحي زيبايي بيني مي تواند به دو روش باز و بسته باشد. تنها مزيت روش جراحي بسته بيني عدم وجود برش در پره وسط بيني است ولي دقت و نتيجه عمل جراحي بيني با روش باز بيشتر است و در تصحيح انحراف بيني روش جراحي بيني باز از كارآيي كافي برخوردار است. از طرف ديگر بر اساس نوع انحراف و مشكل بيني، جراحي دو نوع است: جراحي بيني گوشتي و جراحي بيني استخواني كه بر حسب اينكه اشكال بيني بيشتر فرم استخواني آن است يا ناحيه گوشتي آن، با يكديگر تا حدودي فرق مي كنند كه البته اگر به جزئيات اين دو علاقه مند هستيد مي توانيد در مورد تفاوت جراحي بيني گوشتي با استخواني مطالعه كنيد.
به دليل منحصر بفرد بودن ساختمان و ظاهر بيني هر فرد، درجراحي بيني بيش از هر عمل زيبايي ديگر بايد خصوصيات فردي بيني شما و تناسب آن با ساير عناصر صورت مد نظر باشد. در طراحي عمل جراحي بيني شما همواره سعي بر اينست كه خصوصيات مثبت بيني شما حفظ شده و تنها مواردي كه دچار عيب هستند اصلاح گردند. در بالاي اين صفحه مي توانيد نمونه اي از عكس جراحي بيني فردي كه عمل كرده ولي هنوز برچسب هاي پانسمان بر روي بيني اش هست را مشاهده كنيد.
بايد توجه داشت كه مهمترين عامل در حصول نتيجه جراحي بيني، شكل اوليه بيني و كيفيت پوست آن است.
و با بي حسي موضعي قابل انجام است و اصطلاحا به آن روتوش بيني مي گويند.
هيچ عمل جراحي بيني صد در صد ايده آل و بدون عيب نخواهد بود. اگر شما قادريد كه بجاي متمركز شدن روي عيوب جزئي، توجه خود را معطوف به ميزان بهبودي حاصله نمائيد، ازعمل خود احساس لذت و رضايت خواهيد كرد. در غير اين صورت بهتر است از انجام عمل جراحي بيني صرف نظر كنيد.

 جهت دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه كاشت مو ، كاشت ابرو و يا ساير خدمات ما، مي توانيد به سايت مراجعه بفرماييد.


http://www.rozclinic.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.