با رعايت چند راهكار ساده زيبايي و جواني را به خود هديه دهيد

شرح خدمات و مقالات كلينيك رز در زمينه هاي كاشت مو، كاشت ابرو، بوتاكس، تزريق ژل، ليپوماتيك و...

با رعايت چند راهكار ساده زيبايي و جواني را به خود هديه دهيد

۳ بازديد

با رعايت چند راهكار ساده زيبايي و جواني را به خود هديه دهيد

 

بسياري از افراد در دنيا از ريزش موي خود رنج مي برند و در صدد راهكاري به منظور رفع اين مشكل مي گردند. امروزه با پيشرفت و رشد علم، روش هاي تازه و نويني براي برطرف كردن عارضه هايي چون كم پشتي و طاسي سر محسوب مي شود كه در چند سال اخير با استقبال زيادي از سوي مردم سرتاسر جهان مواجه شده است.

محققين دريافته اند كه نقش سلولهاي بنيادي در قسمتي از سر، ريزش مو را در پي خواهند داشت.

سلول هاي بنيادي در كاشت مو و در ترميم بخش هاي مختلف بدن بسيار موثر است. در واقع سلول هاي بنيادي را مي توان به عنوان بهترين گزينه براي درمان ريزش موهاي سر دانست. بر اساس اين تحقيقات، متخصصين تعدادي از  سلول هاي بنيادي را كشت نموده و پس از تخصيص فعاليتي معين براي آن ها، محيط كشت مشخصي برايشان تعيين مي كنند. در مرحله بعدي، مواد مغذي مفيد براي سلول هاي بنيادي به آن ها تزريق مي شود. بدين ترتيب سلول هاي بنيادي به منظور توليد عوامل پروتئيني تلاش مي كنند كه اين امر، توليد سلول هاي جديد را در پي خواهد داشت. بنابراين كشت موفق سلول هاي بنيادي مو، به توليد سلول هاي جديد مو منجر خواهد شد. بدين ترتيب مي توان با استفاده از سلول هاي بنيادي در كاشت مو دست به كاشت مو زد. ميزان توانمندي سلول هاي بنيادي در تشكيل لايه هاي پوست، فعاليت غدد چربي سر و ميزان قدرت پوست در ترميم نمودن جاي زخم از جمله عوامل تاثيرگذار در آشكار شدن روند بهبودي  به شمار مي روند.

 جراحي زيبايي بيني

بيني از يك اسكلت داخلي كه شامل چند استخوان و غضروف است تشكيل شده است. اين اسكلت براي بازماندن مدخل ورودي هواي تنفس و انتقال كنترل شده آن به مجاري تنفس ضروري است. اجزاي اين اسكلت بندي در پوشش از پوست و مخاط پيچيده شده اند و توسط رباط هاي نگهدارنده در كنار يك ديگر قرار گرفته اند. نحوه قرار گرفتن و ارتباط اين اجزاء با يك ديگر تابع قواعد پيچيده علم مكانيك استاتيك (ايستايي) است هر گونه تغيير تضعيف كننده حساب نشده مانند بريدن يا برداشتن تمام يا بخشي از غضروف ها و رابط هاي نگه دارنده مي تواند باعث تغييراتي نامطلوب بين اين اجزاء با يكديگر و يا در شكل ظاهري بيني شود . عبور جريان در داخل بيني نيز تابع مكانيسم هاي دقيق علم مكانيك سيالات است و اين عضو صرفا يك گذرگاه ساده جريان هوا نيست

حفظ ارتباط طبيعي بين غضروف هاي تشكيل دهنده دريچه هاي تنفسي بيني براي عبور بدون مانع و كنترل شده هواي استنشاقي ضروري است. برداشتن و بريدن غضروفها در صورتي كه ساختار و كاركرد اين دريچه ها را مختل كند منجر به بروز عوارض تنفسي مي شود. در جريان تكنيك هاي ابتدايي رينو پلاستي (رينو پلاستي كلاسيك) بريدن و برداشتن استخوان ها و غضروف ها به منظور كوچك كردن بيني بدون توجه به اصول علمي ياد شده انجام مي گرفت و در بسياري از موارد منجر به حصول نتايج نامطلوب و غير قابل پيش بيني مي شد. شكل غير طبيعي بيني و مشكلات تنفسي از عوارض اين نوع اعمال جراحي بوده و تضعيف بيش از اندازه استحكام ساختار بيني نيز نتايج گهگاه مطلوب را با مرور زمان مخدوش مي كرد .در روش رينو پلاستي مدرن كه به آن اصطلاحا روش غير مخرب مي گويند سعي مي شود كه كمترين ميزان ممكن از غضروف ها برداشته شود در عوض با تكنيك هاي خاص بخيه زدن در نقاط كليدي غضروف ها ،تغير شكل مطلوب در ظاهر بيني ايجاد مي شود بدين ترتيب نه ساختاردريچه هاي تنفسي بيني .مختل مي شود و نه استحكام ساختمان بيني دچار خطر مي شود درضمن بر خلاف رينو پلاسي كلاسيك (رينو پلاستي بسته) كه غالبا در طي آن دستيابي به غضروف ها و استخوان ها از داخل بيني و با بريدن مخاط انجام مي گرفت در رينو پلاستي مدرن با بلند كردن پوشش پوستي از روي اسكلت بندي، تمامي تكنيك ها مستقيم انجام گرفته و بدين ترتيب عوارض ناشي از اشتباه ارزيابي در حين عمل كاهش مي يابد درضمن چون مخاط بيني بريده نمي شود چسبندگي داخل بيني نيز در اين روش بروز نمي كند. مزيت ديگر رينو پلاستي باز، افزايش امكان مانور هاي تكنيكي است بنابر اين جراحي بيني در صورتي كه با تبعيت از اصول علمي جديد و با دقت انجام گيرد ، به هيچ وجه عمل خطر ناك و پر عارضه نخواهد بود.

 ليپوماتيك يك روش موثر براي لاغري

لاغري با ليپوماتيك روشي  نوين براي رسيدن به وزن دلخواه مي‌باشد كه بسيار كارآمد و راحت بوده است. توجه داشته باشيد لاغري با ليپوماتيك براي افرادي توصيه مي شود كه به راحتي نمي توانند چربي هاي خود را از بين ببرند و حتي با ورزش يا رژيم هاي سخت هم نمي توانند از شر اين چربي هاي انباشته خلاص شوند، و به طور كلي اگر مي توانيد به راحتي وزن كم كنيد بهتر است اقدام به اين جراحي نكنيد. به طور حتم با تراشيدن چربيها با جراحي ليپوماتيك فرد مي‌تواند به راحتي تناسب اندام خود را به دست آورد. لاغري با ليپوماتيك يك روش جراحي زيبايي بوده كه امروزه افراد براي پيكر تراشي و يا از بين بردن موضعي بافت چربي در نواحي شكم و پهلو و يا ديگر اجزا از آن استفاده مي كنند. توجه داشته باشيد اين روش كم عارضه بوده و به هيچ عنوان آسيب به بافتهاي مجاور وارد نمي كند. مهمترين مراجعه كنندگان براي جراحي ليپوماتيك افرادي هستند كه پس از كاهش وزن مي‌خواهند چربيهاي قسمت هايي همچون بازو، پهلو و غبغب را از بين ببرند.

از جمله مهمترين مزايا و ويژگيهاي لاغري با ليپوماتيك سريع و كارآمد بودن آن مي باشد. از طرفي همانطور كه گفته شد لاغري با ليپوماتيك به صورتي است كه به ديگر اعضاي بدن آسيبي نمي رسد و بسيار كم عارضه است. در اين روش همه سلول هاي چربي انباشته شده با آرايش كامل فيزيك خرد شده كه اين تخريب به وسيله ميله فلزي انجام مي پذيرد. از جمله مهمترين مزاياي ديگر اين روش لاغري مدرن بدون درد بودن آن، كوتاه بودن دوره نقاهت، كم بودن كبودي بعد از عمل، زيبا شدن پوست، نياز نبودن به بستري، انجام عمل بدون برش و بخيه و كوتاه بودن مدت زمان عمل اشاره كرد.

 كاشت ابرو مهمترين و چالش انگيزترين عمل زيبايي

كاشت ابرو يكي از چالش‌آورترين عمل‌هاي زيبايي مي‌باشد كه شما براي يافتن بهتريت دكتر كاشت مو، كلينيك كاشت ابرو در تهران، كلينيك كاشت ابرو در شيراز، كاشت ابرو در مشهد، كرج و هر شهر ديگري بايد تحقيق گسترده اي داشته باشيد شما براي گرفتن بهترين نتيجه نبايد به سمت افراد ناوارد يا مراكزي كه صرفا قيمت مناسبي دارند برويد زماني كه كاشت ابرو توسط  كارشناسان انجام مي‌گيرد مي‌تواند با كمترين عوارض كاشت ابرو نتيجه‌ي شگفت‌آوري ارائه كند. اين عمل ممكن است به دو روش FUE يا FUG انجام گيرد اما مهمتر اينكه به ساخت دقيق محل‌هاي گيرنده براي موهايي نياز دارد كه بتواند جهت و زاويه‌ دارسازي رشد را تعيين كند و همچنين طراحي زيبايي از آنچه كه بايستي ابروي طبيعي بنظر برسد و بقيه ويژگي‌هاي صورت بيمار را تكميل كند، ارائه كند.

با وجود اينكه ممكن است فرد متوجه نشود كه ابروي كامل و زيبا دارد با اين حال خيلي ساده است تا تشخيص داد كه ابروها خيلي باريك مي‌باشند يا اينكه عملاً «ناموجود» هستند. زماني كه اين امر رخ مي‌دهد، ظاهر صورت شما منجر به كاهش اعتماد به نفس شما مي‌شود. به دليل توسعه‌ها در تكنيك‌هاي كاشت مو حول 10 سال گذشته، كاشت ابرو امكان‌پذير است و زماني كه بدرستي انجام گيرد مي‌تواند نتايج زيبايي ارائه كند. خواه اينكه شما دچار بي‌مويي كامل باشيد يا در حال تجربه كردن فرايند بي‌مو شدن شده باشيد، كاشت ابرو مي‌تواند ابروهاي شما را بازگرداند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.