بهترين دستگاه ليپوماتيك كدام است؟

شرح خدمات و مقالات كلينيك رز در زمينه هاي كاشت مو، كاشت ابرو، بوتاكس، تزريق ژل، ليپوماتيك و...

بهترين دستگاه ليپوماتيك كدام است؟

۵ بازديد

ليپوماتيك يا پيكر تراشي از جديدترين راه هاي رسيدن به تناسب اندام است كه در چند سال اخير طرفداران بسيار زيادي يافته است .

چربي هاي مازاد بدن با استفاده از دستگاه خارج مي شود. دستگاه هاي پيكر تراشي براي نخستين مرتبه از سوي كشور صنعتي آلمان به سراسر جهان معرفي شد. ليپوماتيك در چند سال اخير با استقبال زيادي در كشورمان مواجه شده است. ليپوماتيك يا  همان ليپوليزر با استفاده از هوايي فشرده، ميله اي آهني را در سه جهت مختلف درون چربي ها به صورت مرتعش حركت مي دهد و چربي هاي مازاد را تخليه مي نمايد.  دستگاه ليپوماتيك ليپوساكشنsp6 از برترين دستگاه هايي  مي باشد كه به تازگي به منظور پيكرتراشي در كلينيك هاي زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرد. سيستم محافظتي در اين دستگاه بسيار قوي مي باشد به صورتي كه به خوبي از بافت ها، عضلات و رگ هاي عصبي محافظت مي شود. كاهش تورم و آسيب هاي موضعي در اين روش نسبت به ساير روش هاي مشابه، از ديگر مزاياي استفاده از اين دستگاه مي باشد. با استفاده از اين دستگاه مي توان چربي هاي زائد موجود در نواحي مختلف بدن(باسن، ران ها، بازوان، غبغب و...) را به راحتي خارج نمود و تحت نظارت پزشك حاذق،  چربي هاي تخليه شده را به ساير نقاط مختلف بدن هم چون: گونه، لب و  رفع نمودن خط خنده  به منظور زيبايي بخشي تزريق نمود.

به طور كلي مي توان گفت:ليپوماتيك كليه نواقص و كمبود هايي كه در روش هاي ليپوساكشن و ليپوليزر وجود داشته است را رفع نموده است. چربي زدايي در اين روش با استفاده از حركات فيزيكي  و بدون استفاده از هيچ گونه اشعه و حرارت صورت مي گيرد. 

 

 

جهت اطلاع از انواع كاشت مو به وب سايت www.clinichairtransplantation.com مراجعه نماييد

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.